دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آرمین ۲afm به نام یه سالیه


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آرمین ۲afm به نام یه سالیه

تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید آرمین 2afm به نام یه سالیه

 

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

 

 

 

تکست:

 

یه سالیه که از پیشم رفتی

با اینکه میگفتی دوریم سخته یه ثانیه

و حالا از همدیگه ما چه دوریم

من بدون تو به هم ریخته حال روحیم

چیه نگاه میکنی زیر چشی

فکر اینی که ایندفه میدم گیر به چی

من که رفتم فقط امیدوارم

یه روز تو هم از این کارات سیر بشی

نه      دیگه به دستت آتو میدم

نه     دیگه به هیچکسی جاتو میدم

من بدترین روزامو با تو دیدم 

هه دیگه ازت ناامیدم

جداییمون تنها داشت دو حالت

واسه من سخت بود ولی واسه تو راحت

بزار برو چون اگه راستشو بخوای

دیگه بیزارم از دیدن دوبارت

 

من هنوزم تو فکرتم یه ذره

فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره

چی می شد معرفت داشتی تو یه ذره

من هنوزم تو فکرتم یه ذره

فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره

چی می شد معرفت داشتی تو یه ذره

 

چه کارایی واست میکردم نمیدیدی

ببین من پر دردم نمیبینی؟

رفتارامم با تو سردن نمیبینی؟

چرا جایی تو منو گردن نمیگیری

نه   ازت میخوام بیای پیشم

نه   دیگه با دروغات سیاه میشم

من دیگه واسم مهم نی اصن

بعد من رفیق صمیمیات کیا میسن

شاید نمیتونستی با یکی باشی

شاید دوس داشتی قاطی اکیپا شی

شاید توام زیاده درد و دلات

شاید بود تقصیر هردوی ما

واسه موندنت نمیکنم تلاشی

خوش به حال اون که الان براشی

منم که دیگه خب به این عادت کردم

که تو شرایط سخت کنارم نباشی

 

من هنوزم تو فکرتم یه ذره

فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره

چی می شد معرفت داشتی تو یه ذره

من هنوزم تو فکرتم یه ذره

فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره

چی می شد معرفت داشتی تو یه ذره

 

نگو که حالا حال جفتمون یکیه

تو الان کردی به کس دیگه تکیه

تو سرم پر ارز مشغله فکریه

که چرا اصلن دوس داشتن این شکلیه

چرا اصلن هیشکی باهات روراست نیست

اون همه صداقتت با من کو راستی؟

چرا هرکس که بازم دم از عشق میزنه

تو نمیتونی تا تهش پای اون واستی

منو گذاشتی و رفتی بگو چرا

واس اینکه عشق و حالت بیشتر باشه به را؟

حال و روز منه ساده رو نگا

موندم تنها با یه عالمه چرا

ببین یه چیزیو حالا دارم بهت میگم

من سیاهی رو توی دلت دیدم

اونم یه روزی میکنه تورو ولت بی رحم

میگی دوسم داری؟

 باشه بهش میگم

 

من هنوزم تو فکرتم یه ذره

فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره

چی می شد معرفت داشتی تو یه ذره

من هنوزم تو فکرتم یه ذره

فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره

چی می شد معرفت داشتی تو یه ذره



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1393/7/15/2 و 2:38 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    این نظر در تاریخ 1393/7/11/5 و 2:56 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: